Looking For Anything Specific?

גלית דיסטל רונן צור / פגוש את העיתונות פאנל פרשנים סקר פגוש את העיתונות Facebook - הטור השבועי של צור ארליך.

גלית דיסטל רונן צור / פ×'וש את ×"עיתונות פאנל פרשנים סקר פ×'וש את ×"עיתונות Facebook - הטור השבועי של צור ארליך.. אמירותיה מסוכנות והן מנגנון תעמולה בזוי. גלית דיסטל אטבריאן וכנרת בראשי ראיינו את חהכ לשעבר קולט אביטל שמתנגדת למינוי אפי איתם ליור יד ושם. דיסטל כותבת טורים קבועים ומאמרים בעיתונות ומגישה פינות. רונן צור נגד גלית דיסטל: העיוץ האסטרטגי רונן צור משווה בין מחדלי מלחמת יום כיפור בשנת 1973 למחדלי הממשלה הנוכחית מול משבר הקורונה בשנת 2020.

רונן צור הוציא דיבה בציוץ שלו שבו קרא לחרם על גלי ישראל והאשים את גלית דיסטל בשנאה וגזענות. אני מנחש שרונן צור לא היה ממהר לתבוע אותה לולא אותה פרשיה קודמת כמה שבועות קודם לכן עם קולט אביטל. צפו בפאנל עם חכ אורנה ברביבאי והפרשנים גלית דיסטל אטבריאן, רונן צור ואריה גולן ver mais. אנחנו מקווים שהאתר יועיל לכם, ונשמח לפידבק מכל סוג שהוא. היועץ האסטרטגי רונן צור עתר לוועדת הבחירות המרכזית בה ביקש לפסול את מועמדותה של גלית דיסטל אטבריאן, מקום 10 ברשימת הליכוד, בשל הסתה לגזענות.

×—×
×—×"שות רוטר רונן צור עתר ×›×"×™ לפסול את מועמ×"ת ×"ליכו×" ×'לית ×"יסטל אט×'ריאן from rotter.net
כאן דעה | גלית דיסטל אטבריאן: צא'רלי אזריה, אביו של אלאור אזריה, שוחח עם אראל סגל וגלית דיסטל אטבריאן בגלצ והבהיר כי בנו לא צריך להתנצל: אל''מ (במיל') רונן איציק |,12/7/2017 15:46. הוא בא אליי עוד בתחילת הפרשה ואמר לי: רונן צור במייבשים את הביצה, יום שישי, 12 בפברואר, 2021. שירתה בצהל כמשקית תש בחיל האוויר. דירת החלומות שלכם נמצאת ממש כאן! אני גיליתי שכל אותם אנשים שמטיפים תיקון עולם בדרך כלל מאד מתקשים כאשר מדובר בבני אדם.

צפו בפאנל עם חכ אורנה ברביבאי והפרשנים גלית דיסטל אטבריאן, רונן צור ואריה גולן ver mais.

10 בינואר 1971 (בת 50) ירושלים , ישראל. הוא בא אליי עוד בתחילת הפרשה ואמר לי: גלית דיסטל אטבריאן וכנרת בראשי ראיינו את חהכ לשעבר קולט אביטל שמתנגדת למינוי אפי איתם ליור יד ושם. בהמשך הצטרפה חברת הליכוד גלית דיסטל אטבריאן שתקפה במילים בוטות ביותר: שירתה בצהל כמשקית תש בחיל האוויר. ממליץ לכל מרואיין מימין ומשמאל שהשנאה והגזענות נמאסו עליו, להחרים את גלי ישראל עד שיסלקו אותה ואת גזענותה. דירת החלומות שלכם נמצאת ממש כאן! אני גיליתי שכל אותם אנשים שמטיפים תיקון עולם בדרך כלל מאד מתקשים כאשר מדובר בבני אדם. היועץ האסטרטגי רונן צור עתר לוועדת הבחירות המרכזית בה ביקש לפסול את מועמדותה של גלית דיסטל אטבריאן, מקום 10 ברשימת הליכוד, בשל הסתה לגזענות. צפו בפאנל עם חכ אורנה ברביבאי והפרשנים גלית דיסטל אטבריאן, רונן צור ואריה גולן ver mais. האמריקאים הפרוגרסיביים התחלקו על הראש. אני מנחש שרונן צור לא היה ממהר לתבוע אותה לולא אותה פרשיה קודמת כמה שבועות קודם לכן עם קולט אביטל. צא'רלי אזריה, אביו של אלאור אזריה, שוחח עם אראל סגל וגלית דיסטל אטבריאן בגלצ והבהיר כי בנו לא צריך להתנצל:

פובליציסטית, שדרנית רדיו וסופרת ישראלית. גלית דיסטל אטבריאן וכנרת בראשי ראיינו את חהכ לשעבר קולט אביטל שמתנגדת למינוי אפי איתם ליור יד ושם. אני גיליתי שכל אותם אנשים שמטיפים תיקון עולם בדרך כלל מאד מתקשים כאשר מדובר בבני אדם. גלית דיסטל אטבריאן | 25/01/201526/01/2015. שירתה בצהל כמשקית תש בחיל האוויר.

א×'יטל צור
א×'יטל צור from static.wixstatic.com
10 בינואר 1971 (בת 50) ירושלים , ישראל. אם הבחירות היו מתקיימות באמצע פברואר, נתניהו היה מביא חיסונים. נתניהו עקץ את היריבים שלא נשארו חייבים. רונן צור נגד גלית דיסטל: ממליץ לכל מרואיין מימין ומשמאל שהשנאה והגזענות נמאסו עליו, להחרים את גלי ישראל עד שיסלקו אותה ואת גזענותה. אם אתם עדר עיוור אז אתם העיוורים שרואים הכי טוב מכולם כי אתם רואים איך גונבים לכם הדמוקרטיה, אמרה לקול תשואות המפגינים. מבקרי הארץ קטלו אותה בכמה הזדמנויות וגם הטוקבקיסטים לא חסכו במילים, אבל הסופרת גלית דיסטל אטבריאן נהנית לעורר את תשומת לבם של אלו שלא מסכימים איתה. בהמשך הצטרפה חברת הליכוד גלית דיסטל אטבריאן שתקפה במילים בוטות ביותר:

אל''מ (במיל') רונן איציק |,12/7/2017 15:46.

פובליציסטית, שדרנית רדיו וסופרת ישראלית. האמריקאים הפרוגרסיביים התחלקו על הראש. מבקרי הארץ קטלו אותה בכמה הזדמנויות וגם הטוקבקיסטים לא חסכו במילים, אבל הסופרת גלית דיסטל אטבריאן נהנית לעורר את תשומת לבם של אלו שלא מסכימים איתה. אם הבחירות היו מתקיימות באמצע פברואר, נתניהו היה מביא חיסונים. אנשים שיש להם זקן בלי שפם, אנשים שיש להם שפם בלי זקן, אנשים שפעם גרו בפתח תקווה והיום חיים באשרם בהודו ואנשים שמשנים את השם שלהם כך סתם. רונן צור במייבשים את הביצה, יום שישי, 12 בפברואר, 2021. כאן דעה | גלית דיסטל אטבריאן: צפו בפאנל עם חכ אורנה ברביבאי והפרשנים גלית דיסטל אטבריאן, רונן צור ואריה גולן ver mais. סתם תירוצים או מטרה כנה? אני לא אתראיין שם יותר. הוא בא אליי עוד בתחילת הפרשה ואמר לי: בהמשך הצטרפה חברת הליכוד גלית דיסטל אטבריאן שתקפה במילים בוטות ביותר: נאלצתי כעת לפוצץ ראיון אצל גלית דיסטל בגלי ישראל בעקבות הערה גזענית מצידה על ״מפגינים אשכנזים שמנפחים צוללות״.

נתניהו עקץ את היריבים שלא נשארו חייבים. מבקרי הארץ קטלו אותה בכמה הזדמנויות וגם הטוקבקיסטים לא חסכו במילים, אבל הסופרת גלית דיסטל אטבריאן נהנית לעורר את תשומת לבם של אלו שלא מסכימים איתה. אם הבחירות היו מתקיימות באמצע פברואר, נתניהו היה מביא חיסונים. *ועידת החדשות, ועידת חדשות, ועידת המשפיעים, חברת החדשות, החדשות, המשפיעים, כנס המשפיעים, כנס החדשות, משפיעים. נאלצתי כעת לפוצץ ראיון אצל גלית דיסטל בגלי ישראל בעקבות הערה גזענית מצידה על ״מפגינים אשכנזים שמנפחים צוללות״.

Ronen Tzur On Twitter ×
Ronen Tzur On Twitter ×"ער×' ×"×'שתי ×'קש×" לח×'רי וע×"ת ×"×'חירות ל×"ון ×'פסילת ×"משוריינת ×'לית ×"יסטל ×'×'ין תורת ×'×–×¢ מזעזעת ש×"×'ת×" ו×"פיצ×" אי אפשר ל×"ישאר א×"ישים ל×"×'רי×" ×"מעו×"נים ×'נו×'×¢ לפשעי ×"צורר ×"נאצי ולתאוריית from pbs.twimg.com
רונן צור הוציא דיבה בציוץ שלו שבו קרא לחרם על גלי ישראל והאשים את גלית דיסטל בשנאה וגזענות. אם אתם עדר עיוור אז אתם העיוורים שרואים הכי טוב מכולם כי אתם רואים איך גונבים לכם הדמוקרטיה, אמרה לקול תשואות המפגינים. יש ארבעה סוגים של אנשים שאסור לסמוך עליהם בשום נסיבות: בהמשך הצטרפה חברת הליכוד גלית דיסטל אטבריאן שתקפה במילים בוטות ביותר: אנשים שיש להם זקן בלי שפם, אנשים שיש להם שפם בלי זקן, אנשים שפעם גרו בפתח תקווה והיום חיים באשרם בהודו ואנשים שמשנים את השם שלהם כך סתם. למה סוגרים את הגטו הימני בגלצ. רונן צור במייבשים את הביצה, יום שישי, 12 בפברואר, 2021. צור צירף התבטאויות של דיסטל אטבריאן וכתב כי בדבריה היא יוצרת גזענות.

הייתה מועמדת לפרס ספיר על ספרה טווס בחדר המדרגות.

אני גיליתי שכל אותם אנשים שמטיפים תיקון עולם בדרך כלל מאד מתקשים כאשר מדובר בבני אדם. שירתה בצהל כמשקית תש בחיל האוויר. נאלצתי כעת לפוצץ ראיון אצל גלית דיסטל בגלי ישראל בעקבות הערה גזענית מצידה על ״מפגינים אשכנזים שמנפחים צוללות״. הוא בא אליי עוד בתחילת הפרשה ואמר לי: גלית דיסטל אטבריאן היא סופרת ופובליציסטית. אני מנחש שרונן צור לא היה ממהר לתבוע אותה לולא אותה פרשיה קודמת כמה שבועות קודם לכן עם קולט אביטל. דיסטל כותבת טורים קבועים ומאמרים בעיתונות ומגישה פינות. רונן צור במייבשים את הביצה, יום שישי, 12 בפברואר, 2021. אנחנו מקווים שהאתר יועיל לכם, ונשמח לפידבק מכל סוג שהוא. הייתה מועמדת לפרס ספיר על ספרה טווס בחדר המדרגות. צא'רלי אזריה, אביו של אלאור אזריה, שוחח עם אראל סגל וגלית דיסטל אטבריאן בגלצ והבהיר כי בנו לא צריך להתנצל: השיחה הסתיימה בצעקותערוץ 7 29/11/2020 23:29. כאן דעה | גלית דיסטל אטבריאן:

היועץ האסטרטגי רונן צור עתר לוועדת הבחירות המרכזית בה ביקש לפסול את מועמדותה של גלית דיסטל אטבריאן, מקום 10 ברשימת הליכוד, בשל הסתה לגזענות גלית דיסטל. בהמשך הצטרפה חברת הליכוד גלית דיסטל אטבריאן שתקפה במילים בוטות ביותר:

Posting Komentar

0 Komentar